• Jak przygoda - to tylko w Warszawie!

• W ostatnie dni maja uczniowie klas VII, VIIIa i VIIIb odwiedzili stolicę.  Pierwszym punktem naszej wycieczki, było spotkanie z Warszawską Syrenką. Następnie odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik. Tam mogliśmy poznać tajemnice otaczającego nas świata,  zbadać oraz sprawdzić jak działają tajemnicze eksponaty. Wielką zabawą, ale i nauką były przeprowadzone eksperymenty. Następnie udaliśmy się do Uniwersyteckich  ogrodów, później odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza i Łazienki Królewskie. W drugim dniu zwiedzanie  Warszawy rozpoczęliśmy od odwiedzin Stadionu Narodowego i Sejmu. Razem z przewodnikiem udaliśmy się na Stare Miasto. Tam zobaczyliśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy. Później pośpieszyliśmy na Rynek, gdzie każdy miał okazję zaopatrzyć się w pamiątki z wycieczki.  W tym dniu odwiedziliśmy również  Cmentarz Powązkowski oraz Pałac Kultury i Nauki. Wieczorem mieliśmy okazję zrobić zakupy w  Złotych Tarasach. Trzeci dzień wycieczki spędziliśmy w Muzeum Postania Warszawskiego i na  Zamku Królewskim. W godzinach wieczornych wróciliśmy do Szczerbic. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z odwiedzin w stolicy wróciliśmy do domów.

• Dzień Dziecka na sportowo

• Biegi, turnieje w dwa ognie i ringo, mecz siatkówki oraz wyścigi rzędów to wyzwania, z którymi zmierzyli się nasi uczniowie. Nagrodą za sportowe zmagania były lody ufundowane przez Radę Rodziców.

• Zespół Szkolno - Przedszkolny w Szczerbicach
      • dyrektor@zspszczerbice.pl wicedyrektor@zspszczerbice.pl swietlica@zspszczerbice.pl intendent@zspszczerbice.pl
      • sekretariat - 32 4305516 intendent - wewn. 13 świetlica - wewn.15 pedagog - wewn.16 przedszkole gr.5-6 latki - wewn.19 przedszkole gr.3-latki - wewn. 20 przedszkole gr. 4-latki - wewn.21 psycholog - wewn.22